maandag 13 augustus 2012

NOTD ~ Roos



Vandaag heb ik voor het eerst een NOTD. Ook wel Nails Of The Day. De nagels die ik vandaag dus heb. Ik draag nagellak meestal meerdere dagen, dus het is niet echt van een dag. Ik plaats alleen een NOTD als het niet één kleur is. Maar is een keer wat anders. Veel lees plezier.




Het zijn 2 kleuren met een schuin lijntje ertussen. Wat de scheiding van de kleuren moet voorstellen. Klinkt best duur vind je niet :p Ik heb het deze keer met allemaal budget lakjes gedaan. Dus iedereen kan het na maken. Het is heel simpel. En als jullie nog een uitleg (met plaatjes) willen van hoe je het moet maken, zeg dat dan even bij je reactie.


Dit zijn de lakjes die ik heb gebruikt:

  • Een Bascoat en nagelverhardener in een van Yves Rocher
  • Een barbie roze van Paris Memories
  • Een Lila paars van Paris Memories
  • Een zilvere tip painter van Essence - 03 silver surfer
  • En een Top-coat van de Hema
Ik vind alle lakjes super fijn en zijn prima. Ze zijn ook lekker budget. Behalve die van Yves Rocher. Maar daarvoor kan je ook een andere gebruiken. Hij is heel erg makkelijk te maken. Maar zoals ik al zei: Wil je toch een uitleg (met plalatjes) zet dat dan even bij de comments (ook wel: reacties).

Het was een niet super lang artikel, maar hopelijk vonden jullie het leuk. 

Wij vinden het erg leuk als je een reactie achter laat.
xx

Wil jij graag een reactie achter laten, maar weet je niet precies hoe dat moet of denk je: 'Ik heb helemaal geen profiel..' Lees dan nog even verder.

Je klikt gewoon op profiel kiezen
En kiest dan: Naam/ URL of Anoniem
Bij anoniem hoe je niks in te vullen, bij Naam/URL kan je je naam invullen en je website.
LET OP: Dit hoeft niet. Als je geen website hebt hoef je dit niet in te vullen, en kan je dat gewoon leeglaten!!

Alvast bedankt voor de reactie x

1 opmerking:

  1. Awhh ik vind je nagels echt leuk ! Ik ga ze zelf ook een keer maken xx

    BeantwoordenVerwijderen